lördag 31 december 2011

gott nytt slut 2011

2011 har faktiskt vart ett riktigt bra år för mig och tjejerna. Nu har jag bestämt att 2012 ska bara bli bättre än nånsin!

Brukar skriva varje år vad som hänt ungefär för varje månad men det orkar jag inte idag ;)

Vi ska fira tillsammans med syster med massa god mat och wii spelande och sen avsluta med raketer och annat kuligt borta hos en bekant. Kommer bli perfekta avslutet :D

Hade vart mer perfekt om han prata me mig? Saknar det som attan :( Men men får väl försöka acceptera hans val.. fast det gör ont då man tycker om honom så som jag gör.

Men ikväll kommer de bli lite bubbel och annat smått o gott.. o bubbel till tjejerna oxå fast alkoholfritt ! Haha Så kuligt ska de inte ha ;)

Nej nu ska ja dricka lite mer kaffe och så blir de till att städa och förbereda..

Gott nytt slut 2011 hoppas 2012 blir super!

Inga kommentarer: