söndag 18 december 2011

Trevlig 4e advent + stalker män :P




ja.. idag är det fjärde advent.. vad veckan har gått snabbt.. Vet inte vad jag ska skriva idag då det är världens långsammaste dag :( Men vi kör 5 sanningar!

1. Jag har fobi för tvestjärtar.. får mig att gråta av blotta åsynen! Läskiga småkryp me crazy eyes :( ;)

2. Tro det eller ej.. Har en väldans bra sångröst men sjunger mest privat.. gav upp att stå på scenen då jag lider av en fruktansvärd scenskräck... Uppträdde o greja mest i tonåren :)

3. Har väldigt svårt att bli kär och tröttnar snabbt om det är fel person :P och om de är real så e de förevigt ;)

4. Har lyckats dra till mig väldigt udda karlar genom åren.. men det är en helt annan historia ;)

* Bla en kille trodde han var stenkär i mig efter bara pratat med mig på nätet i 3 dagar.. efter dessa dagar hade han tatt sin motorcykel och ställde sig vid den lokala handlarens affär och skrev ett inlägg till mig att han var där.. Han kom från Karlskoga.. Tur att han INTE visste vart i den byn jag bodde.. de var lite läskigt.. men har allt lyckats med favorit i repris efter de me andra oxå haha Vet inte.. de har väl en radar att de dras till mig :P och sen är jag väldigt trevlig av mig och har svårt att säga ifrån ;) Sen träffar man de där normala underbara männen som är svårare o fånga =P

5. Jag är alltid glad! Om jag är låg visar jag det sällan för gillar inte att visa den svaga osäkra sidan av mig..


Så det blev iaf ett inlägg haha :D

Inga kommentarer: