måndag 19 december 2011

Kär..


Bara några dagar kvar till jul och jag har 100 saker att göra men konstigt nog så stressar jag inte alls iår. Det kommer som det kommer.

Jag är kär.. älskar känslan men jobbigt när man inte vet eller vågar fråga vad personen känner.. Är nog mer rädd för svaret.. kanske man inte vill höra just det.. för jag gissar just nu på att det inte är besvarat utan man ses mer på det vänskapliga planet.. :/ Aja men vågade iaf testa på detta med dejting efter så många år som singel nu hehe Fast har inte alls haft intresset för män på det sättet på dessa år då jag var ganska trött på alla dessa nötter jag råkat utför så man tog mer de där kärlekskranka tjatet med en nypa salt och lekte mest... Vet inte hur jag ska göra men gillar att prata med honom på vilket sätt som helst... Han e de finaste som finns <3

Börjar få huvudvärk igen.. Mindre bra.. Känner mig lite låg och orklös men tar de ja hinner med.. Mysigt här hemma just nu.. blitt så fint överallt sen vi fick omtapetserat.. Love it !

Neh nu får jag nog försöka vila lite..

Ha en underbar måndag me er

Inga kommentarer: