måndag 2 april 2012

DramaQueen och Påskkalas

min söta Linnéa som är 9 år gammal.. fyller 10 iår.. Världens minsta lilla dramaQueen (lik mor sin) och hon kommer säkerligen bli nåt stort när hon bli stor.. Kan skådespela, sjunga och dansa.. musikalscenen nästa! :D

Haft en bra dag på jobbet idag.. vart lugnt och skönt.. Imorgon blir det att packa upp alla påskgrejer.. Kommer bli så mys! Allstå på jobbet.. funderar nästan på att göra desamma här idag.. påskpynta! :D

Love love love..

Hur firar ni påsk? Här firas det ganska lugnt.. iaf iår har jag noll koll.. blir nog bara hemma och laga massa god mat ihop me tjejerna och äta godis och mysa mest..  Annars har vi fart o flängt men iår vill jag bara ta de lugnt... vart bjuden på stort 50 års kalas (min chef) men tackade snällt nej då det ändå blev problem hur vi skulle ta oss hem.. Låg in the middle of nowhere lixom :D Men blev så gla att min chef tänkte på mig och bjöd mig och min söta lilla familj :)

Nej nu ska jag försöka laga lite mat och sen får jag se vad man ska göra :)

Hopp o lek <3

Inga kommentarer: