måndag 9 april 2012

påskbuffe och ölspel - perfekt påskafton!

sov bort dan igår nästan.. kände mig inte kry och gör det inte idag heller men sömnen behövde jag :)

Idag ska barnens kusin komma hit ska allt bli roligt.. han brukar komma lite då o då på lov :)

Hade superkul påskafton.. först så kom vi till min syster sisådär kl 10 och så börja vi förbereda allt.. De blev 3 omeletter gjorda och sen börja vi förbereda allt annat. Attans tur vi var så många som hjälpte till.. fixade iordn världens fulaste påskris oxå ! haha för att bo på buschen så hade min syrra inte mycke fina träd.. inte där ja ville plocka iaf ;)  Sen vid tre kom alla.. Cathrin o hennes son John (som e lika gammal som min elin) sen kom våran storasyster Catarina och hennes 2 barn Saga och Albin som var så fint utklädda :) Sen kom oxå Rosemary och hennes 3 kids .. (kan inte riktigt alla deras namn) Så de blev fullt hus.. plus jag och mina 3 angels o så lillasyster såklart :)  De blev mycke go mat och go efterrätt oxå :D Love it ! Sen på kvällen kom de lite fler folk efter de andra hade åkt.. vi spela ölspelet och skratta en hel del åt reglerna vi briljant kom på ;) Fast blev nog lite för mycke vatten och påskmust för en del fick ont i magen :P  jaa.. man kan spela ölspel på sånt me !

neh nu ska jag dricka mer kaffe och sen leka me min nya fina mobil !!! men hade velat kunna hitta en app så man kan blogga och lägga upp bilder direkt från min mobil. men men nej nej.. ja såklart hittar nada :( Haha

Ha en underbar förmidda me er !


Inga kommentarer: