tisdag 17 april 2012

Lunarstormnostalgitripp intervju!

haha hitta en gammal intervju på mig av Lunarstorm.. Var med pga min bloggning där..  




Varför började du blogga? För jag ville skriva av mig lite och har alltid tyckt det var kul att föra dagbok så man kan väl säga att bloggen är min dagbok.
 Hur länge har du bloggat? sen 2a september 2004 fast började smått redan när jag blev medlem 2003 men var dum och raderade allt och började om.
Vad är bra med att blogga på Lunarstorm? Lätt funktion och den har bara blitt bättre genom åren så de går lättare att ändra färger teckensnitt osv. Stort plus i kanten för den grymma tjänsten att man kan lägga in typ youtube klipp osv Lite ble är ju att hitta foton man vill ha in. Men det är ju mer jag med mitt minne ala brödrost som aldrig minnas vilka kort som är vilka.
Vad skriver du om? Varför? Min vardag i stort sätt, mina tankar och turer jag haft, glada stunder, sorgliga. Försöker fånga upp min vardag så mycket som möjligt för det är en skön känsla att kunna sitta och läsa vad man gjorde exakt för ett xx antal år sen. Man blir påmind om saker som hänt, roliga saker mina kids sagt genom åren och fulcitat jag själv lyckats med och kompisars såklart!
Hur ofta uppdaterar du? Har tvångstankar att uppdatera varje dag faktiskt och har lyckats t om Om jag har glömt har mina läsare skrivit och boffat på mig i min gästbok. Då har man fått sätta fart. Nån dag kanske per år har jag missat. Tur man kan uppdatera genom mobilen också ;)
Vad tycker dina läsare? Vissa tycker om den väldigt för har haft personer som följt den ett par år. Det är blandade läsare, personer jag känner och personer jag har ingen aning om vilka de är. Men de är kul att de finner mina bloggar intressanta :) Lite egoboost.
Har du någon bloggförebild? Vem och varför? hm oj. den här var svår. haha Jag följer såklart bloggar typ Alex Erwik, Natacha Peyre i kändisbloggar sen gillar jag Bimboboys också. De är grymma på att skriva intressanta bloggar. Vill kalla det mer blogginspiration än bloggförebilder istället :)
Varför ska man läsa din blogg? Man får testa att läsa den och om man gillar den är det bara att köra på. Har ju så blandad blogg. Allt från om musik till film och till annat vanligt som händer mig i min lilla vardag. Har du något mål? Nja, tycker mest det är roligt att skriva av mig.
Vilket är ditt bästa bloggtips? Skriv som du skriver till en kompis är bästa tipset det gör bloggen mer levande.

 Mvh Anna aka Tarame


Haha Guh va kul att läsa.. Blogga ju varje dag då på lunarstorm.. några år sen är det jue.. lite ledsamt att de inte finns mer.. tänker på allaaaa blogginlägg jag hade där :( inge man orkade sitta och kopiera bara sådär..

Inga kommentarer: