lördag 2 maj 2009

All I need is you


Har haft de superskojs.. vi gick ut på valborg jag och anni o dansa o bara hade allmänt roligt.. nåt större drack vi inte heller :D Men sjukt kul hade vi! SYrran är lika galen som jag.... om inte galnare ! haha ;) Fick jobbig karl efter mig oxå.. sjuk tror ja.. han sa.. emm jag älskar ju dig (misstag nr 1) Gick fram och var hotfull mot karlar som pratade me mig (BIG mistake Nr 2!!) Sånt går bort! nån som jag inte ens känner :O Sen försökte han pussa på mig.. (misstag nr 3) TOtalt anti blev jag.. E inte ute för att träffa karlar just nu njuter av singellivet för fulla segel lixom..och om jag vill träffa nån använder jag mig ikke av krogen.. nätet e lättare ;) haha Men jag tror han fatta att ja absolut inte var intresserad.. fast e väl lite för trevlig o flirtig av mig tyvärr Hehe

Igår var de tjejfest.. var ett par stycken som sjöng karaoke och spela guitar hero och drack piggelindrinkar GÖTT! Så söta kissekatter hon hade oxå som bodde där :D Sov över hos syrran sen hade lille Igor intill mig typ hela natten blev lite varmt.. haha han dissa syrran för mig.. de ska ja reta henne för ,) han e hennes lilla bebbi nämligen Hehe .


Saknar töserna oxå.. men de kommer imorrn (tror jag) Får kolla upp de där :D

neh.. nu ska ja typ göra annat..

Hopp o lek!

Inga kommentarer: