söndag 17 maj 2009

FOrever your girl


En liten tanke bara.. Suttit och lyssnat på poplåtar nu från sent/slutet av 80 talet och början av 90 talet.. Vad är de me låtarna och all dess blås? Trumpeter.. saxofon osv.. Samma på killarna.. färgglada kavajer i väldigt fina färger och tjejer helst i ett tight fodral till klänning i färgglada varianter.. och väldigt sprayad lugg o fluff på båda.. typiskt på killarna var pottfrillan ! HAha Var aldrig ett fan av modet när ja ens var mitt uppe i de.. vägra tuperad lugg! Men körde allt pagen blonderad variant.. Fast.. måste erkänna gråter nästan när ja ser mitt konfirmationfoto,. min mor tyckte permanent var väldigt hett.. Jo.. var allt bra sugen då ja såg typ Julia Roberts (tänk pretty woman) osv..permanenta mig och resultatet var en cykelhjälm på huvudet? HAha De ser ut så iaf.. ja o hår var väldigt känsligt och smink! Som när jag skulle göra ala Paula Abdul hår.. uppklippt flikar ner i etappklippt .. han kapa allt hår på sidorna på mig../Frisören var inge bra haha/ de hela sluta att jag vägra gå till skolan nästa dag för o komma på ett sätt och en emm frisyr? som kunde dölja fula hockeyfrillan han hade klippt till på mig :( Fixa de bra allt så de syntes inte alls.. men vägra gå mer till den frisören nånsin igen haha ! Ja vilka minnen man har sen i tonåren.. Mina tjejer har faktiskt väl inte vart så impulsiva nånsin. Förutom amanda som färga håret kolsvart.. ! Söt var hon ändå.. men hon ångra lite sen tror ja.. svårt o få tebax hennes fina mörkblonda färg hon hade :)

neh.. nu ska ja lägga ner denna nostalgitrippen och göra lite annat tänkte ja!

Hopp o lek

Inga kommentarer: