torsdag 28 maj 2009

Its a new day



Så roat mig o gjort frukost till töserna o nu ska de iväg till skolan.. ska dricka lite kaffe o bädda sen o greja lite.. måste rensa skor.. de märks att de bor 4 tjejer här.. skulle behöva en skogarderob haha

åh ska få ny dator oxå eller ny o ny den e yngre än min.då får tjejerna lilla Sylvester.. måste bara fixa emm sånt där så alla har nätet hehe men måste inskaffa en mus o tangentbord till .. Har ju visserligen de trådlösa men gillar dom inte. Men de här blir jättebra :) E ju lite tjafs om datorn ibland speciellt mellan elin o amanda..ja får ju ha den på förmiddan när de e i skolan osv sen blir de lite svårt hehe

Idag ska linnis iväg till mormor sin oxå.. väldigt kul tycker hon :) tror de andra e lite avis haha ;)

Ble nåt fel me boxern oxå.. måste logga in varje gång o bilden fastnar o har sig.. prata me telia o felamnälde får se om de funkar.. men den har krånglat sen den söndagen då nätet försvann i ett par timmar nätet funkar perfekt dock

hur mitt mående e? jorå de e väl sådär och jobbigt när ångesten gör sig påmind.. hade vart lugnare om ja bara hade fått kämpa mot en sak o inte 2.. Får väl se om ja behöver till läkare..

Neh.. nu ska ja dricka mer kaffe :)

Hopp o lek

1 kommentar:

Louice dela Cruz sa...

men jag har en dator som jag vill bli av med, visserligen gammal skärm men allt annat är rätt så nytt... puss