onsdag 6 maj 2009

Its a climb


Attans torrhosta ! haha men får skylla mig sj.. nu på morronen har ja lekt lite popstar och sjungit på Karaokeparty :D Känns bra o ja känner mig lite gladare idag.. Sista har vart en berg o dalbana i humöret.. men de har sina förklaringar.. hoppas status Glad håller hela dan då ;) MEn jag blir alltid gla av musik :)

Elin hade en kompis som sov över här inatt.. Brukar inte göra så me skoldagar men de skulle praktisera idag för operation dagsverke idag och på samma ställe så de var bara kul.. ALla vars så trötta igår o gick o la sig supertidigt haha Hon måste tyckt vi var väldans underliga här ;) Tanter hela högen ! lixom 22 ! WOW!

Funderar om min torrhosta har me pollen o göra :( VIll inte ha pollenallergi idag e de ju ganska lugnt då de regnat ute :D Men nu vill ja allt ha sol !

Neh nu ska ja brottlas me disk.. Min mor ska komma snart o dricka kaffe me mig ! :D

Inga kommentarer: