söndag 30 augusti 2009


Gomorron sunshines !

IDag blir det väldigt soft. Ska typ dricka kaffe o sen plocka lite är planen sen blir de högst dejt me Mr Tv i famnen på Mr Soffa!

Osh har lite ångest för alla dessa saker nästa vecka.. lr bara för de där mötet då.. Sen de andra e ju kul :D Men får hoppas att allt ordnar sig och kanske vem vet.. ja förväntar mig alltid de värsta Dramaqueen som jag är ;) men men har lärt mig att inte lita på dom för fem öre.. de har de bevisat 100 gr om.. bleeh!

Amanda åkte till en kompis för o sova över igår.. kul för henne :) Var iväg sent igår kväll en sväng till Madde jag o elin o amanda för o kolla på hennes fina kök :) de e så duttiga som gör sånt sj.. vilken avancerad spis o ugn.. haha ja e för blond för sånt..:D sen så stensomna ja supertidigt.. jättegott men hade nog legat konstigt inatt för attans va ont i kroppen jag hade.. :(

Neh nu ska ja dricka mer kaffe o kolla lite facebook

Hopp o lek

1 kommentar:

Junitjej sa...

Så fin din blogg är!