tisdag 4 augusti 2009

Happy Birthday 2 you my little princess..


Idag fyller min lilla miniStitch 7 år ! va tiden går fort.. min lilla tjej har blitt så stor,.. men fortfarande världens gosigaste me kramar o sånt hela tiden.. 7 år sen fick jag denna lilla docka i min famn vilken personlighet och bestämd liten dam redan då.. redan i magen försökte hon göra goa försök o bossa över mamman sin ;) liten fri själ e vad hon e.. helt underbar som gör vår fina familj komplett med små galenskaper och sitt rättframma sätt.. Älskar henne <3 Hon kom in i vårat liv i en dramaentré och hon underhåller oss fortfarande min vackra prinsessa ..

Hon är dock hos sin pappa idag och firar sin födelsedag lite tomt känns de allt att inte fått väcka henne me bricka me dricka o godis o chips o frukt o paket som e en tradition här <3 men vet att hon kommer ha superkul hos sin pappa oxå :)

Ikväll kommer Madde hit oxå ska bli tokkul ! Hihi

neh nu ska ja göra annat

dricka kaffe t ex ,)

Hopp o lek !

Inga kommentarer: