onsdag 19 augusti 2009


Sitter och dricker kaffe. idag blir de inskolningssamtal me linnis. hon börjar 1aan på fredag :) sen senare idag ska vi till mor och hälsa på henne menas hon är hemma :D Men innan dess ska ja hinna mycke.. ska städa lite här idag e planen .. dammsuga vardagsrummet o damma bokhyllan plus annat. vet inte hur de blir så dammigt :S bah!

Hade sovandes stalker katt här inatt.. när han lyckades ta sig in vet ja inte för vi alla sov.. men när ja vakna vid sex låg han på Linnis stol och stirrade på mig.. bah.. vi har katt ofrivilligt här.. varje dag säkert 5 gr om dan smiter han in på ena eller de andra sättet.. o katten har fantasi på möjliga sätt att smyga in.. känner sig elak o slänga ut honom :( Grannarna som äger katten kan åka iväg i flera dagar utan att ens låta katterna komma in utan de får vara ute.. o ingen mat heller :(( Värker i mitt hjärta när sånt händer.. djur e så underbara varelser som man inte ska behandla som skit.. folk som bara lämnar sina djur på ena eller andra sätt e onda! =P eller såna som inskaffar djur för status.. hur märkligen de låter så finns de såna.. bah aja

sitter här o dricker kaffe o facebooke.ar visste inte att de skulle bli sån hit när ja skaffa de för ett par år sen. ingen hade de på min msn när ja väl inskaffa de. de var pga min söta vän Dennis (bimboboy) som mer lr mindre tvinga mig hehe ja tänkte. ooh va rörigt och b:igt kommer aldrig bli nåt stort av de hrä.. /yeah right) I was wrong ! haha :D men d e kuligt.

neh.. plan a nu e o diska :( bleeeh.. ja vill ha diskmaskiiiin!

Inga kommentarer: