måndag 3 augusti 2009


Så sitter och dricker kaffe och WoW:ar lite .. ska ta och levla här min lilla Hunter som ja aldrig får tummen ur att levla.. vet inte.. inte lika kul längre me world of warcraft :( Har blitt totalt fast i Facebook istället haha =P

Oj. vad sommaren gått snabbt.. redan aug, imorrn fyller mina söta lilla linnis 7 år <3 Kom på idag att snart är det skola och jobb som börjar.. Oj.. måste ringa o fixa me allt sånt.. :S Vet ju inga tider eller datum eller nått.. Vet bara en sak FAN VA KUL DE SKA BLIII! haha aja.. ja vet caps men måste ju uttrycka mitt wiiiie ! Inge kul o gå hemma hela tiden.. visserligen jag har ju barn så de e full fart ändå.. tänk om man vart bara sj. hade ju blitt skogstokig på att bara gå hemma visserligen man hade väl rännt ner dörrarna hos kompisar hela tiden hehe =)

IGår var vi ju hundvakt åt Maddes söta hund.. vad lydig han var .. nog den lydigaste hund jag träffat.. och tyst och snäll t om. men en sak.. de var allt bra trångt o ha hund i lägenhet :S

Neh nu ska ja dricka mer kaffe här..

Hopp o lek

Inga kommentarer: