fredag 7 januari 2011

Im back ;)


jag och min söta lillasyster Annelie på nyår 2010


Mycket har hänt dessa månader.. Vissa har försvunnit.. (en del utan förklaring why?) och några nya ansikten har kommit in och förgyllt min tillvaro... (love u)

Jag behövde verkligen den här långa bloggpausen, från att bloggat varje dag för över 5 år sen till att bloggat ganska ofta.. så kände jag att jag tappat suget. Men blogga gör jag mer för min egen skull än andras. Men kom på att jag sakna att kunna titta tillbaka på händelser osv.

Julen har vart underbar, tjejerna sjöng på julmarknad och vi firade jul ihop till slut.. (underbart) och fick ett lovely nyår med nära och kära <3

Nu ska jag bara se till att 2011 blir det bästa året nånsin! Eller till en nystart för många underbara år då.. Nyårslöftet var.. Mer positivt! Jag är väldans glad av mig redan men har märkt senaste året att jag vart lite negativ oxå för ofta! Men nu minsann ska det bli ändring!

Oh blev så lycklig fått en ny diskmaskin och en flatscreen inom loppet av 1 månad Me love it! Visserligen diskmaskinen Herr Ragnar är så underbar.. hur lever man utan en diskmaskin har ja då frågat mig själv haha :D

Finns en ny underbaring i mitt liv oxå.. Mr F.. tack för alla fjärilar i magen du ger mig Mr Disney <3

Så nu ska jag minsann börja blogga flera gr i veckan!

Love u all

xx Anna

Inga kommentarer: