söndag 9 januari 2011

Ragnar

Jag kommit på att jag älskar Ragnar.. han är det bästaste som finns! Ragnar är min diskmaskin som jag leker med varje dag.

Känns bra 2011! Kan bara bli bättre.. börja ju grymt iaf <3


Dagens låt..

Saknar Miss Göteborg otroligt mycke och hennes lilla familia <3

Och nu kom solen fram.. Energi!! för de behöver jag så mycke just nu :( Vart sjuk i en vecka.. mest förkyld.. ingen röst och ont i halsen och ont i örat.. så en micket klen kvinna sitter här vid datorn.. Men kände de att de måste städas här.. för ush när hemmet förfaller när man är sjuk då man har 3 crazy kids oxå. eller kids o kids.. de börjar bli stora allihopa :) kul har vi! Fast idag rymde min minsta till sin kompis och de andra 2 plus min "bonusdotter" som ja kallar lilla Frida sover sött än :) Men ska in o hoppa på dom nu för dags att vända om dygnet nu innan skolan.. då kan de ju inte ligga o sova till 12? :O Vad har hänt med mina solskensmorronpigga barn??!!

Längtar redan till våren.. men ska bita ihop iår hehe.. oh såg att typ påsk infaller runt min födelsedag iår..tror de var 2 dagar efter eller nåt! Tjuhuu kuligt! :D

Hopp o lek!


påsken 2008

1 kommentar:

Estrella sa...

Saknar dig också, älsklingsBarry!