tisdag 25 januari 2011

Nu var jag dålig på att blogga igen ;) men glömmer det då det inte är en rutin längre som jag gjorde förr till kaffet t ex.

Hade iaf kalas här för elin i fredags var riktigt kul faktiskt.. Miss Göteborg och hennes rara familj kom hit och så kom de några st till, var riktigt mysigt faktiskt :)

Sen på lördagen hade jag och miss Göteborg en riktigt soft slappardag.. Slutade med att vi låg o slötitta på Rock Of Love 3e säsongen! Hihi Men Oj vilken såpa de var.. Drama och Glamour och emm.. ja.

Känner som jag kommit till ett lugnt stadium i mitt liv och det är skönt. Drama blir det alltid ändå.. I min värld händer mycke när det gäller men and stuff ;)

Fick köpt mig en sån fin duk idag! och en ny doftolja som luktar riktigt gott faktiskt ^^ Har kommit in i en period jag eldar så mycke med ljus haha men vilken mysfaktor det är! Visserligen jag toklängtar till vår och sommar men iår har det vart allt en mysig vinter :) Känner att jag mår bättre oxå iår så det kanske gör en hel del. Omgivs man med positiva människor så gör det så mycke <3

Idag ska jag bara ta det lugnt och se på mean girls 2 som kommit ut
Neh nu är jag off för att plocka ur diskmaskinen ^^


1 kommentar:

Estrella sa...

tack för en mysig Helg, gullvivan! <3 helt underbart att hälsa på!