måndag 10 januari 2011

Vakna upp kl 6 idag, otroligt skönt.. satte mig vid datorn och drack kaffe och surfa runt lite.
Första jag gör är:

1. Facebook (beroende -.-)
2. Aftonbladet
3. loggar in på msn
4. kollar horoskop

Typ så de händer.. spännande va? Måste få min morronstund själv innan barnen vaknar. Väcker dom sen runt kvart i sju eller nåt.. OM det är skola. Imorgon börjar dom små liven.. så sista dan nu.

Elin julafton 2010


Elin stack hem med sin bästis igår och skulle sova över där istället. Elin fyller nu den 16e januari.. 16 år.. 16 den 16e ! haha lite roligt ;)
Kan inte fatta att hon är så gammal. Jag känner mig inte gammal..
34 är inte så gammalt. *host*
Jag fick min lilla solstråle när jag var 18 (skulle fylla 19)
väldans ungt kanske för att få barn men inte ett beslut jag ångrar för fem öre.

Tänk om?

Man kan inte ångra beslut man gjort i sitt liv.. Jag går inte runt och ångrar att jag träffade deras pappa för då hade jag inte haft dessa änglar i mitt liv som jag älskar över allt annat.. Never a failure always a leasson.. Alla beslut bra som dåliga formar en till den person man är i dagens läge.

Neh nu ska jag ta och plocka in i diskmaskinen och sätta på den och städa upp lite..
Ha en underbar alla små snöflingor därute <3

Inga kommentarer: