torsdag 19 september 2013

Corbin Bleu, Twitter, Facebook, lunarstorm... Nostalgi!

Sitter här och dricker kaffe och lyssnar på massa musik så man blir lite glad!
Vart så mycket de sista.. får väl skylla mig själv men det var väl ändå bra att de blev sagt och hände!
Kan inte ha dåligt samvete när det är så jag känner? Skitsam de får gå som det går, kan inte annat än hoppas.

Har haft superkul och läst igenom gamla inlägg här.. Mycket roligt det har hänt under åren! Mycket kul barnen sagt och annat.. Men oj vad mycke kodord o grejs som jag använt och jag minns inte alls vad jag själv mena! Senil tant här!

Roligt och kolla gamla inlägg på Facebook också men i början skrev jag på dålig engelska uppdatering och vi chattade genom o svara på våra tidslinjer ! Hahahha Syrran kallade mitt ex för fiskar'n haha han gillade akvarier o sånt ;) Sånt där är roligt o roat sig med.

Tycker det är synd att lunarstorm försvann helt.. Alla bilder och minnen och bloggar sen 2004 som bara försvann.. Hitta en gammal intervju med mig som lunarstorm gjorde haha bara för jag bloggade så varje dag :)

Twittra hade ju vart min grejs men på nåt sätt tycker jag det är jobbigt o uppdatera sen skriva på engelska typ My Name is potato... ett under att ja har följare överhuvudtaget! har 12 st! haha *stolt*  mest komiska är faktiskt att en kändis följer mig där fast jag inte ens uppdaterar.. först trodde jag ju att det var nåt fejkkonto men oj det var visst han på riktigt..  och het är han också! Corbin Bleu heter han. Han måste ramlat in på min sida och råkat klickat fel tror ja ! haha Just nu är han ju igång med Dancing with the stars tror jag :) Heter iaf Annatarame på twitter! :)


neh behöver mer kaffe ! Ha de fint!

Inga kommentarer: