lördag 14 september 2013

True blood, supernatural och jullängtan!

Jag längtar ... hoppas,,, jobbigt med dessa förbaskade fjärilar =P
Ljuvligt väder ute så här i september.. fast vilken dimma det var imorse vart inte så mysig morgonpromenad med Bailey.

Lugn lördag iaf och det är skönt... behöver det <3 Får se vad man hittar på eller om man har filmkväll eller nåt mys med töserna om de har lust och orkar umgås ;)



Åh längtar så tills supernatural kommer igen och alla andra dessa serier man ser.. hösten älskar jag pga alla serier som börjar igen ;)

Attans 1 säsong till bara sen är det över för True blood.. *gråter blod här*  sommaren 2014! sista säsongen.. känns konstigt.


Trodde inte jag skulle säga detta men längtar redan till jul! haha hela december månaden är så otroligt mysig med stämningen alla saker man gör.. bakar. Ooh iår oj vad jag ska leka med min nya ugn!

Neh nu ska jag göra lite annat. Ha en underbar lördag ;)

Inga kommentarer: