torsdag 12 september 2013

I get lost in your eyes

Oj Lång paus från denna bloggen... Hade noll inspiration till att blogga heller och behövde en paus.

Våren kom tillslut och sommaren med och nu är det höst.. Mycket som har hänt i mitt liv också och vill väl att de ska hända mer ;)

Haft en fantastisk sommar med nära och kära och mår underbart! Träffat nytt roligt folk med! Precis sånt man behöver ibland.. skönt med vänner som alltid finns där och man kommit ännu närmre.. sommaren 2013 har vart underbart kul men alldeles för kort!

Nu är hösten igång och skolan för mina söta barn har börjat.. Elin tar studenten nästa år! Oj vad gammal hon blir.. fyller 19 nästa år och jag känner mig inte en dag äldre än när jag fick henne vid 18? haha Amanda fyllde nyss 17 och min mini är inte så mini längre.. 11 år! men herrejisses hon går i femman och vill fortfarande se henne som fem.

2a september är det 7 år sen jag flyttade hit till lilla byhålan och trivs som attan här :)

Fortfarande serie och filmnörd så de har iaf iinte ändrats på dessa månader ;)

Kärleksfronten är status jaru. ingen aning :P

Neh nu ska jag greja lite här hemma och tänker faktiskt börja blogga igen.. mina svenssonblogginlägg.. musik, film och serier, såklart min dåliga humor också :)

Hopp o lek!

Inga kommentarer: