söndag 22 september 2013

Supernatural, Walking dead och en trevlig morgon

Gomorron! Sitter här och njuter av kaffe... behövs! Visserligen så somna jag tidigt och hade ganska okej sömn men vakna lite av värken i fingrarna som är väldigt jobbig. Mår annars väldigt bra, speciellt när jag tänker på annat än . ja. skriver kryptiskt! haha inge bra dock när man går tillbaka o läser från ett par år sen och jag fattar verkligen inget alls vad jag själv mena. då e man bra på sånt ;) 

Igår var töserna iväg och firade sin far som fyllt år och sen vart jag över till grannen på saft och chips och lite skvaller/prat.. hade visserligen inget större och skvallra om! 

Oh såg trailer till Walking dead.. räknar ner nu!!! Funderar lite vad det ska handla om denna säsongen eller om de spinner på om samma galna typ.. får hoppas de gör det! Så länge Daryl inte dör är jag nöjd. Så het.. vilken karisma den mannen har.. Norman Reedus! 

En annan serie jag oxå längtar efter är supernatural, Fast får hoppas de börjar ännu mer som i första säsongerna.. spöken och annat för jag börja tröttna lite på änglar och djävulen och deras demoner.. Enda ängeln de kan handla om är nog Castiel! han kan vara kvar ;) 


 


Neh dags o fortsätta min morgon här.. ha en skön söndag därute!

Inga kommentarer: