måndag 12 mars 2012

Dricker kaffe och vaknar som vanligt.. kaffe <3 facebook är det bästaste på morgonen ;)

Hade så svårt att somna igår.. låg i slags dvala och bara led :(  

Stackars Linnis ramlade igår och skrapa upp underarmen och blev lite djupt på ena men inte tillräckligt för att behöva sy men vi fixade o grejade och satte på henne en avklippt socka som hade allt på plats :)  Funka kalas! smart jag är! ;)

Funderar lite hur de gått me allt igår..  Det får vara nog nu.. sen att ljuga på dem som hjälper personen i fråga e illa.. Man gör inte så.. men de visar bara hur attans dum i huvudet personen är ;) 

Funderat på det lite vad många personer som håller på och ljuger och har sig runt omkring.. bad karma säger jag bara.. energitjuvar.. inte konstigt jag lyckas dra till mig drama drama hela tiden. Neh tid att rensa ut och heala och bara må bra istället :) Lugn och ro får jag nog aldrig men det kan jag leva med! :) Sen är jag inte lika snäll och förlåter som vissa andra gör :)

Inga kommentarer: