torsdag 29 mars 2012

Never a failure, always a leasson

Gjorde nåt fantastiskt dumt igår.. och ångrade lika snabbt som ja sagt de men ja kan inte få de ogjort..  Tycker de e sån gammal grej släpp de men de kom upp varje gång vi pratade på nåt vänster så han misstänkte de ju redan men ville få det bekräftat på nåt sätt.. Så många år och undrat? Såklart jag hade nog oxå velat veta iaf när det gäller detta fallet.. Men fick de ju bekräftat av båda två att det var sant och vad ont det gjorde.. Idag ångrar jag att jag inte lämnat honom där på fläcken då han ändå gjorde en favorit i repris 1 1/2 år senare och då slapp jag honom.. Men förstår att den andres part ville väl veta oxå men onödigt av mig att bekräfta det 10 år senare.. Men vad e de man säger "Never a failure, alway's a leasson" man lär sig av sina erfarenheter eller hur? Vet att blogginlägget är så otroligt kryptiskt men kände bara för att skriva av mig för ush vad jag skäms nu.. Konstigt.. Det som hände skulle aldrig hänt från början om hon var sån nära vän som jag trodde.. Samma sak med den personen han var otrogen med 1 1/2 år senare med.. Oxå en nära dåvarande vän.. själv tycker jag att andras män är offlimits.. t om ex men det får stå på deras samvete.. karma u know ;)

... im out :)

date me herr diskmaskin Jag hjärta han forever :D

Inga kommentarer: