torsdag 15 mars 2012

The Expendables 2 !

När jag var liten.. eller yngre.. typ 11-12 och uppåt älska jag actionfilmer.. Allstå ja var / är än idag väldigt girlygirly fast med väldigt machomanlig smak ! eller kille:ig smak?  Det börja redan när jag var liten.. andra tjejer lekte med dockor och läste söta serietidningar medan jag tvinga killarna att låta mig vara med dom och leka eller så läste jag marvel serietidningar! Sen uppåt i åren gillade jag mycke actionfilmer med just Dolph Lundgren (som jag tyckte var dösnygg haha) och Sylvester Stallone och många av dom som är med just i "The Expendable"  Så där blev jag ju lite svag för när jag såg den första.. och faktiskt längtar tills "The Expendables 2" har premiär nån gång i sommar :)  Där kryper machoAnna fram ! Fast har väldigt blandad smak när det gäller filmer och serier än idag.. lite skitzofren sådär ;)  Gillar både sötfilmer till hemska skräckisar och annat macho !

Inga kommentarer: