måndag 5 mars 2012

Vårkänslor


Gomorron!

Har såna vårkänslor .. Så underbart.. på gott humör och det känns verkligen att man gått vidare efter en viss sits som gjorde mig lite smådepp inte mycke men lite iaf :) Så inte värt det!

Sen händer massa annat runt mig men för en gångs skull är jag lugn och bryr mig inte.. Jag är så fokuserad på Amanda just nu och tänker nu bara tänka på oss och mig själv och hitta på saker som är roligt istället för o slösa energi på oviktiga saker :) Folk är så korkade att de inte vet sitt egna bästa men det är deras beslut att göra det misstaget och inte mitt att fundera på de och varför de gör som det gör.. en vacker dag vaknar dom oxå upp och ser det :)

Neh nu ska jag sminka mig.. man vet aldrig vilka män de finns i närheten idag dit man ska. hahah ;) Vart e alla snygga läkare dock ala Grey's anatomy style??? !! ;D

Hopp o lek!

Inga kommentarer: