onsdag 28 mars 2012

Efter regn kommer solsken ...

Jaha.. det blev inge Willy's och storhandling.. De blev ännu bättre.. Överby osv.. Fick köpt en ny skärm för kan inte använda tv'n förevigt.. och sen fick jag köpt mig en söt blus till påsk.. lite Blair (gossipgirl style över den) eller Adele kan man nog oxå påstå :) Gillar stilren stil på kläderna... Sen köpte jag ett sött halsband till mig oxå och lite annat gott och blandat :) Sen blev de mest till tjejerna förutom Elin som ej var med på vårt äventyr. Nu mår jag som en prinsessa för jag behövde verkligen detta då jag kännt mig så depp lately och allt har kännts så fel om ni förstår hur jag menar? T om musiken har inte funkat alls på humöret och då är det illa *dramaQueen* 

Nej nu ska jag greja lite här :)

Hopp o lek

Inga kommentarer: