måndag 13 februari 2012

Alla hjärtans dag - I still believe ;)

Ja.. de e ju imorrn kom jag på.. ÄR det då vi singlar ska vara deppiga va? ;)

Trodde verkligen att de skulle bli nåt men jag är ju så lat på datingplan känner jag, Vill att Prince Charming ska knacka på och bara finnas där utan att jag måste testa mig fram.. Jobbigt när man verkligen tror att nåt finns där och man känner kemin men så nej. faller platt.. Jag är för känslomänniska så det blir kaos för mig.. och de får de väl tåla? Inte direkt att jag blir creepy stalker ;) *host* haha nej då :D Jag bara e ganska öppen hur jag känner då jag tycker det är jobbigt me "games" måste man hålla på att testa o hålla på? Blev väl inte så besviken sist .. eller jo.. mest för jag inte fick nån förklaring och kände mig totalt borta som jag inte alls sett detta komma? Tror inte det var nåt jag hade gjort ärligt talat nu.. :) men men.. man får fortsätta att hoppas på att Herr Disney finns där och väntar nånstans och man hittar rätt nån dag och får sitt Happy Ending :)

Puss på er!

Inga kommentarer: