måndag 13 februari 2012

värk..serier.. footloose 2011

Fy vad dåligt jag sovit inatt... detta suger :(
Sitter och dricker kaffe och tycker det ska bli skitjobbigt att gå till jobbet idag då jag har fått världens värk i torsdags och den är fortfarande inte bra :(

Haha vad jag gnäller men lite får jag gnälla *tycka*


Annars är det bra.. blev så gla när jag såg att Desperate Housewives var ute nu det senaste !! :D serienörd jag är! Men märkt det sista sen jag börja jobba igen efter sjukskrivningen att jag inte alls hinner med alla serier jag tittar på annars.. och har säkert flera avsnitt av varje på vissa .. Typ Pretty little liars osv.. tråk.. Men är ganska trött annars på kvällarna nu på veckorna men får väl börja att ta mig tid.. Samma med filmer dock oxå jag hinner inte se de som jag vill.. Såg dock på Footloose sist vecka tror jag.. remaken från 2011 och den var faktiskt bra och de hade gått efter orginalet oxå ganska exakt.. :) Happyfilm.. älskar scenen när de dansade linedance :D VIll oxå kunna dansa så! :D sen är hon huvudrollstjejen väldans lik Jennifer Aniston..


Neh im off nu.. får försöka kludda lite smink på mig så jag inte skrämmer iväg kunderna.. Vilka hetingar till budkillar de finns... favoriten är Fredrik Ljungberg kopian.. Ojoj.. vilken man.. :D

Hopp o lek <3

Inga kommentarer: