onsdag 8 februari 2012

Monster och CocaCola

TOg en liten bloggpaus igår.. Utan att tänka på det! haha var så attans trött att jag knappt satt vid datorn igår..Kolla knappt facebook heller.. Inte illa för att vara mig :)

Får snart göra iordn mig inför jobb.. har ju kläder iaf på mig ;) men måste sminka mig oxå så jag ser lite piggare ut :)


Igår var det kul på jobbet då en försäljare kom från märket "cocacola" och det har ju så mycke olika.. det var för de skulle lansera en ny energidryck som såg utsom vira blåtira i färgen.. allstå på drycken. men den var faktiskt go.. Fick lära mig lite hur de fokusera lanseringen inom vissa områden.. Som monster var riktat mot extrem/motorsporter och Burn var inriktat mot skate:are. Han stod och möblerade om kylen och jag undra lite varför då förklara han om undersökningar som visa hur folk tittade i kylen och vad de tog typ.. Allt för att få upp försäljningen ;)

Neh.. Off till spegeln för att göra iordning mig..

Hörs läter <3

Inga kommentarer: