torsdag 2 februari 2012

The Ringer.. älskar min seriefreda ^^

Jag kom precis hem från jobbet.. Vart tvungen att sluta tidigare idag då jag ska ha möte här en sväng. Men det går väl bra som vanligt.. *peppar peppar*

Veckan har som sagt gått toksnabbt men ser redan framemot "seriefreda" imorrn som går utpå att jag och töserna tittar massa på tv och bara myser :)


The Ringer har kommit igen efter en break och det ska bli såå kul o se på.. Sluta ju så spännande.. Om ni inte sett den så gör det! Det handlar om en tjej som är under vittnesskydd men blir rädd och rymmer till sin tvillingsyster som då pga massa annat drama på hennes sida fejkar ett självmord (?) och systern under vittnesskyddet bestämmer sig för att ta hennes plats i ren desperation.. Sen händer massa annat... Googla den! Det är Sarah Michelle Gellar som spelar "tvillingsystrarna". Men tycker den är värd och se om ni gillar sånt.. Mycke om tvillingar och systrar just nu i tvseriefronten samma sak med Sagotemat. Men det gillar jag serienörd som jag är.. :)

Inga kommentarer: