onsdag 22 februari 2012


Hade kanonmysig dag.. och idag "'pepparpeppar" är värken nästan borta så de nya tabletterna och övningarna gick superbra !!! :D såå gla här nu.. Får väl kämpa som attan på jobbet idag o i fortsättningen för vart nån dag borta pga värken men jag kan ju omöjligen göra de som ja ska annars när jag får ont.. :) Men idag så!

Syster med barn kom hit oxå.. fick hjälpa hennes äldsta tös med att få internet på sitt DS.. oh va gla och tacksam hon blev.. fick t om massa kramar ;) och hon kalla mig kunnig.. *sprätter* Haha kände mig lite smart för en gångs skull ;D

Ooh jag vill bli kär igen.. var e prince charming när man vill ha ! Förra funka ju inte.. men men.. kommer säkert nån ny som e rätt tillslut *hoppas*

Neh nu ska jag sminka mig..

Ha de fint så länge!

Inga kommentarer: