fredag 3 april 2009

and i miss you like the sun


så..mera kaffe på G.. vakna fem första gången men tänkte så här ! JAG VÄGRAR och gick och la mig igen efter en stund av uttråkning lyckades jag sova en stund till och gick upp 1 timme senare :)

Egentligen vars det meningen att töserna skulle till sin ärade fader idag men blev ändring i planerna då han ville ha dom runt påsk istället :) Okey de gick ju bra men inge kul o berätta de imorse för linnis .. så här såg de ut:

Jag. Linnís.. jag har dåliga och roliga nyheter för dig.. vad vill du höra först?
Linnis misstänksamt: Emm. de dåliga?
Jag. e du säker?
Linnis: SÄÄG!
jag: emm pappa ringde igår och det blev inte denna helgen..
LInnis börjar stortjuta (väldans pappasjuk just nu)
JAg: MEEn.. han hämtar er redan på skärtorsdagen och ni ska vara där och fira påsk med pappa !! *klämkäckt*
LInnis.;: NEeeeehheeee.. vill inte.. vill nuuuuu i helgen.. jag saknar ju pappa *storvrålar*
Jag. Emm.. jag vet men ni får ju vara där längre denna gången!! *försöker vara äännu mera klämkäck*
Linnis stortjuter ännu mera och stammar jaaa *snörvell aaaaa saa*hick*knaaaarrrr ppaaaahhaaapppaaaaahhaaa
Jag går o kramar om henne.. hon ger mig onda ögat och ett RÖR mig INTE!
Jag. MEn lilla gumman de här e ju inte mitt fel !
LInnis: DU skulle inte beräätta de hääär !! Dåå blir jag ju ledsen!!! *tittar anklagande på mig*
JAg. emm.. men du skulle nog märkt de om han inte dök upp o hämta er ikväll!?
Linnis: MEn då hade ja inte gråtit nu utan då ! Finns de kvar paj?
Jag. aaa vill du ha?
Paj botar alla brustna hjärtan <3
Sen var de över och hon såg framemot och fira påsk.. Fast hon sa att hon ville vara som förra året påskhare igen ! :D haha hon e för söt :)

neh.. kaffet och wow kallar här..

Hopp o lek

Inga kommentarer: