fredag 24 april 2009

What a day

ALoha

Solen skiner och jag och Linnéa har planer att åka iväg till city idag... Bara för att ha de trevligt.. Tyvärr kan ju inte de stora följa med för de har ju skolan att sköta, skönt att Linnis är ledig varje fredag :)

Annars är det faktiskt bra.. Mår faktiskt bra och är lycklig i hjärtat :)
Haha Anna var underbar på min födelsedag.. Hon tyckte i rena Annawayet som bara Anna från karlsta kan komma på var att ge mig en man.. Stilig man oxå! Haha Sött! KnasKarlsta ! ;) LYcklig sIngel som jag är vet jag inte om en man får plats än i mitt liv =P Haha flirta e kul men seriösa saker.. njaa.. Om ja ska dejta får de nog vara en som redan har barn eftersom jag inte vill ha fler eller kan få fler så funkar de inte att dejta barnfria män haha Kanske o leka me bara då =P

Neh.. im off.. måste göra iordn mig innan vi skall ut o leka :)

Hopp o lek

Inga kommentarer: