fredag 3 april 2009

I cant breath


E total färdig.. Vilken j*vla emo dag det vart.. Iaf skönt när jag fick rätt med hur linnis eksem har skött och jag gjort rätt.. Sug på den du! hade ja lust o säga till ****... men minen hennes räckte.. Segern var underbar =P Trött på hyckleri o gå bakom ryggen fegt! Vart ganska trött på allt idag.. men som ja gjort hela tiden reser jag mig och går vidare. Skönt när man fick nån som höll med och man kände man inte stod helt ensam! Speciellt när det var 2 söta läkare <3>
Attans EMO blogg de här blev då ! Haha Men orka låta glad 25 timmar om dygnet! Ja.. ja e oftast glad men det känns bra att vara glad.. Positiv energi.. <3>

Elin ska ha hem sin kompis maria.. men bara tills imorrn :)


Kommer sakna dritarna på påsk.. men ska fira me systrarna :) barnfritt med påskdrinkar <3


neh nu ska ja försöka vila lite.. Linnis och amanda skuttla iväg till discot.. Hann inte ta en enda bild av mina stjärnor :(

Aja.. ha en udnerbar fredag!

Inga kommentarer: