måndag 27 april 2009

Just Smile..


Var på möte idag.. har ju vart sjukskriven ett tag och de har pratat om arbetsbedömning och vart o kollat lixom de sista.. Fick höra att jag var för..
*trumvirvel*

Gla och lättsam och pratar väldigt mycke..

Emm.. ??

Jaa.. de stämmer men vad har de me vuxen att göra? Tog bort mitt glada humör lite granna men tänkte.. ÄSH! Jag tänker inte gå runt o vara nån grinkärring som ser allmänt dryg ut konstant! Då ser jag hellre gla ut och ett gott skratt förlänger livet.. De här handla dock om att hamna på arbetsträning ett visst ställe som ja egentligen inte har lust att göra då ja hellre vill göra annat får se vad som händer och sker ;)

Jag vill vara optimist och glad.. varför deppa ihop och tro de värsta hela tiden.. de får man ju bara ångest av.. om de får mig o verka oseriös so what? Huvudsaken att jag är lycklig i hjärtat?

Over and Out

Happy ANna !

Inga kommentarer: