torsdag 2 april 2009

And i miss you

Känns som jag är såå otursdrabbad ibland när det gäller vissa saker.. blir så frustrerad !! MEEEEN! TÄnker inte deppa ihop för de.. Måste få tebax all min energi oxå. börjar allt få den :)

Fick sova någerlunda inatt :) vakna bara 2 gr o fick upp o ta medicinen.. skönt ! :) Hoppas det går över fort nu då :)

Märkt man inte orkat sitta nåt större vid datorn de sista 2 veckorna och trött på de mesta.. t om på msn! som ja konstant glömmer att gå in på ! haha :)
Enda ja hänger på vid datorn e nog WoW då :) Riktigt kul nu när man kommit igång och levlar lilla huntern igen :) Funderar på att testa en Death Knight oxå :) de verkar vara överpOwer:ade ! Kanske lite överdrivet :O får se hur jag gör :)

Neh.. måste in i duschen, fast jag är sjuk ska jag iväg på sista mötet idag :) sen får vi se vad som händer =)Hoppas de går bra ! :D

Inga kommentarer: