söndag 12 april 2009

I'm sorry

Ush stackars elin..tugga lite på henne då jag var ganska grinig över att de inte hört av sig om när de kom hem idag.. Gillar inte o vara ovetandes.. Filåt gumman ! <3 blir bara orolig .. sen så gillar ja inte att inte ha lite småkontroll på läget och veta tid och rum osv :) aja.. nån gång ikväll var de enda svar jag fick ingen tid.. så ja håller tummarna att de inte är senare än 20.00 ikväll

Ligger och läser en bra bok oxå om en 14 årig tjej som prostutierar (de där stava ja nog inte ens rätt)sig över nätet utspelar sig 97 om ja fattat de rätt me all småinfo.. Hanson Mmmboopp, tre kronor osv.. stylen oxå

Jag vill mörda min mobil som totalt är på sista visan nu..displayen är helt vit hela tiden.. ingen ide och ens försöka laga sånt va? :/ HATE IT! han känner av min ilska och några moments har han nästan fått närkontakt med Herr Vägg eller HErr Golv.. så enda gången ja kan göra nåt me den e om ja slår nr sj .. kan ju inte se listan me nr eller nåt.. o sms:a ska ja inte ens fundera på!

Emo! ush.. vilken dag!

Inga kommentarer: