onsdag 8 april 2009

One step at the time

Wiie.. attans vilken tur ja har.. fick precis mail att ja vunnit t-shirt gratis som man fick designa själv.. tänkte ta o ta kort på flikkorna o ha texten Angels under kortet på t-shirten :) Kul grej ! :) Nu blev ja lite glaa :D Bara utlottad sådär :) Hanky.se är ju mest för gays men faghag som ja e hänger ja där lite granna o läser bloggar o så :)

Håller på att städa lite men får ta paus :( Har nåt fruktansvärd värk i kroppen .. (därför bla jag blev sjukskriven) sen lite ångest och sånt där som bonus :) men hoppas allt kommer funka tillslut bara lite mycke runt mig de sista.. de tog slut mellan mig o Mr P efter över ett år bla pga att han ville ha barn och inte jag.. kändes lite ble dock ego som jag är.men antar att bara vara kär räcker inte för att hålla ihop för vissa?(om han var nu var kär då hehe de vet man aldrig jö) Men sen e de massa annat bonus oxå men jag hoppas att allt kommer ordna sig tillslut ,.. som jag sa.. positiv energi e den bästa och man måste tänka glatt :) Mister du en så står de dig tusen åter och jag trivs ju bäst som singel .. och jag & angels har ju de bra tillsammans det som räknas.. Nåt som är skönt oxå inge drama alls mellan mig och barnens pappa allt flyter på och inget gnabb mellan oss ! :) jättebra och angels gillar de väldigt, speciellt ELin tycker de e skönt :)

Neh..nu ska ja ta o fortsätta städa lite..

Hopp o lek

Inga kommentarer: