tisdag 17 februari 2009

Blond moment?


Vi sitter och tittar på den svenska filmen Patrik 1,5 och jag känner igen inspelningsplatsen på nåt sätt och börjar fundera..

Jag: Undra var de här är filmat?
Elin: jag är inte säker men jag tror det är i Sverige!

*fnitter*








Ok.. vi har lite väl sarkastisk.. eller e de ironisk humor? Haha De var menat som ett skämt allstå! Men attans va vi garvade.. Tvungen o skriva de här sista o bekänna att de var ett skämt då elin står över mig och hotar mig med spö.. (hjälp)

Psst: se bara på fotot.. Hon agerar Maffiaboss mot oss alla.. se linnis vettskrämda leende och elin onda ! I rest my case !


Ni som inte förstått så är det här inlägget en produkt av vår kassa humor här på kvällskvisten.. haha

Im off to dejt Mr Bed! Får nog sova med ett öga öppet inatt.. *host*

Läs gärna Elins Egoblogg ! http://laufeya.blogspot.com hihi hon e så söt..

Inga kommentarer: