lördag 28 februari 2009

love love love


Agnes låt är riktigt bra *me lajkiii* iaf den minuten jag fick höra på Svt hemsida höhö
Sitter här och väntar på kaffe och tänkte spela lite wow.. Emm.. kanske.. jo.. Finns ju inge på tvn och får passa på när jag får ha datorn.. HELT FÖR MIG SJ ! Wiiiiie* ! Mmmm.. minsann ! Töserna är ju hos sin ärade fader och får terra honom lite granna oxå.. Det får vara rättvist.. inte bara jag som ska bli plågad ;) Hehe NEh då.. saknar allt dom lite granna faktiskt *erkänner* det är så tyst o konstigt här nu.. men njuter !
Såg på Friday The 13th igår.. Remaken.. men trodde när man gjorde remake att de var mer kopia på orginalet..Eller så har jag blandat ihop alla friday the 13th :O Det finns ju en hel del filmer med dom.. Såg lite kända ansikten från olika serier.. En Från Supernatural .. lillebrodern där i, Sam och sen var de en surferduude från Veronica Mars.. minns inte hans namn.. sen var de några tjejer oxå men orkar inte skriva om de där mer.. Filmen var väl okey.. tidsfödriv.. skrämde dock inte driten ur mig, men deklart ja e inte så rädd för slashers konstigt nog.. Hehe
Neh.. Nu är kaffet klart <3>
Off till WOw världen :D

Hopp o lek

Inga kommentarer: