onsdag 25 februari 2009

Boy Loves boy


Duttig min söta vän Bimboboy är på att sjunga och hans nya låt är ju jättebra! Boy loves boy.. går att ladda ner den gratis nu på hans hemsida.. Ni hittar den genom http://bimboboy.com om ni är nyfikna :)

Själv sitter jag med nysattacker och försöker dricka kaffe o upptäckte att de e dumma serverndagen idag på WoW.. Konstigt nog.. likadant varje onsdag och jag blir lika besviken varje gång ;) Min morronrutin :( Blee ! E ganska klantig i wow..tycker de e skitkul o flyga runt o plocka blommor.. och på vissa ställen finns de sk teaserblommor !!! Som är absolut omöjliga att få tag i men.. ja e lixom tessssssta !!! och hopplar ner och blir humpad av eliter :( Varför sättta små söta blommor vid stora lvl 80 eliter som man inte har en chans mot om man inte är en tomtearme lixom??!! Fy skäms blizzard för era teaserblommor ;(

Såg igår att våran söta princessa viktoria fått äntligen sin prins <3 naww så sött! så nu blir kungligt bröllop nästa år naawww <3

Oh ska iväg och storhandla idag.. urk har världens lista och noll ork !:( men men får se efter lite kaffe här :D
NEh ska väcka mina små änglar nu... Linnis e lättast av de alla nu för en gång skull..hon e ju inne i en lazytown period och den går på tvn exakt då hon ska upp så man säger inte vakna linnis skola.. utan..vakna linnis lazytown !! o hon skuttlar upp som en liten solstråle !

Hopp o lek!

Inga kommentarer: