måndag 9 februari 2009

Vårkänslor !


Attans var ute och gick och lyssnade på ipod (snodde elins som var fullladdad) och lekte fjortis för varannan låt var väl min smak och resten bestod av disneystjärnor som Miley Cyrus, Jonas Brothers, Selena Gomez osv så jag var rena trafikfaran oxå ! hihi
Fick iaf hämtat Stitch (Linnéa) från skolan och vallade henne hemåt,.. Nu sitter jag här och är färdig pga febern .. känns i kroppen alldeles matt och yr.. som man inte ätit o druckitkänslan men ändå har jag ätit lite granna och druckit massa! Knas :/

Håller på och rensar här hemma.. känns skönt och slänga massa drit man inte vill ha.. :D

Läste på http://www.perezhilton.com att Chris Brown är anmäld för att misshandlat Rihanna?! Om de är sant sjönk han i mina ögon :( Älskar hans musik och hans softa stil ! Attans

neh nu ska jag sätta på lite kaffe och softa en sväng och stalka rara Mr T på msn.. ;)

Inga kommentarer: