fredag 6 februari 2009

Fallin 4 y


Aloha små snöflingor.

attans vad det har snöat ute. Ligger vitt och vackert, men vad kallt det är :( Får roa mig och göra snöänglar sen med Linnéa <3 Men jag vill ha vår nu! :( Värme <3

Idag har jag roat mig med att vart iväg på möte och sen handlat, passa på att köpa en flaska pink bubbelviin ! så ska synda o mysa sent ikväll :D

message from the dark side:*me like you* =P

Syrran har börjat med en ny blogg igen om WoW hon är så härlig de som spelar WoW älskar den.. jag skvallrar runt om den redan :D Hihi Faast den är på engelska då.. Jag håller mig till svenska jag.. fast upptäckte idag att någon läser den och översätter den haha Gulligt <3 *me like* :D

Börjar bli lite gladare men det är ju mer tack vare mina älskade vänner som får mig att le.. Men behöver lite tid för mig själv och smälta det där tror ja.. *ledsen och klen anna* Saknar dock :(

Neh nu ska jag surfa runt lite och stalka Mr T på Msn :)

HOpp o Lek

Inga kommentarer: