onsdag 4 februari 2009

Tråkfördriv !


haha hitta en rolig lista på lilla dockan Mias blogg och snodde den fräck som jag är.. Filåt Mia <3

*Vilken svordom använder du mest?
attans.. eller e de en svordom? :O
*Äger du en iPod?
naajj
*Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06:45 oftast men vaknar alltid tidigt ändå :)
*Hur många resväskor äger du?
Inte nån just nu ! :)
*Använder du flip-flops?
Alltid på sommaren.. love it ! <3
*Var köper du dina matvaror ifrån?
Storhandlar gör jag faktiskt på Willys haha annars e de Tempo (lokala)
*Vilken var den senaste filmen du såg?
Cocktail igår med Tom Cruise :D
*Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
med min familj .. som består av en attans massa barn hihi (3 st)
*Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
oj.. ingen aning?
*Har någon någonsin kallat dig lat?
jarå. men e ju lite små lat ibland ;)
*Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Aldrig.. somnar som en prinsessa ändå <3
*Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
nah.. kör mp3 bara :D
*Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Om jag berätta den hemligheten här så är de ju ingen hemlighet längre =P
*Vad åt du till middag senast?
vi åt biff stroganoff
*Använder du huvtröjor?
jarå mys !
*Kan du vissla?
ja de kan jag faktiskt
*Vem var den senaste som ringde dig?
Anna
*Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
emm nån söt karusell ! hihi
*Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
haha jarå.. men men i really dont care :D
*Vilket riktnummer befinner du dig i?
0521
*Tittade du på tecknat när du var liten?
Oh ja.. Disney såklart <3 men Trolltyg i tomteskogen älska ja mest haha
*Vilket är ditt närmaste köpcentrum?
Överby heter de.. eller Siba.. eh.. ja.. typ
*Hur många syskon har du?
4 (plus ett halvsyskon jag aldrig träffat)
*Är du blyg inför det motsatta könet?
Absolut inte.. de e ju så mysiga ;)
*Vilken film kan du alla replikerna till?
Oj.. de e en del.. Girls just wanna have fun t ex
*Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 st som står där.. sen har ja ett par extra som står vid väggen istället :)
*Läser du för skojs skull?
Älskar att läsa.. :D
*Diskar du din egen disk?
Jajemensan.. fast tråk e de att brottlas me disk!
*Har du gråtit offentligt?
ja.. fast inte så öppet kan man väl säga..
*Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jarå.. vill lära mig massa roligt :D
*Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
En i tungan.. fast använder den mer som ett smycke när jag ska ut osv
*Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
neh.. de e upp till var o en.. ja kan vara lite pushig när jag är intresserad :D Hehe
*Kan du kasta macka?
har kunnat en gång i tiden.. har inte testat på många år haha
*Vad har du med dig in på bion?
popcorn och Mer !
*Har du en blogg?
jajemensan.. Ni e inne på den just nu ;) *dUUhh*
*Gillar du att flyga?
mja.. lite läskigt e de :(
*När sov du senast på golvet?
För nån månad sen nicka ja till framför tvn på golvet.. haha men de var typ 2 min högst!
*Vilken är din favoritdrink?
Irish Coffe eller rosa prinsessdrinkar haha !
*Vilken är din favoritfrukt? Bär? Jordgubbar?
Oj.. äpple !
*Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
ja e så dålig på matte att ja inte ens orkar räkna sånt ;P
*Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Varje dag.. haha neh vettu.. ja har ingen dödslängtan !
*Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
nope
*Tycker du om att krama folk?
Vänner o mina kids såklart men okända? Inte i nyktert tillstånd ! haaha
*Äger du en digitalkamera?
ja,, har en system
*Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
ja e köttoman!! älskar kött!!
*Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Anders sa min mor !

Inga kommentarer: