onsdag 25 februari 2009

Facebook

Krångel som attan den här sidan.. har fortfarande inte förstått mig på den.. MEn klicka lite runt på min sida och såg anonyma som tryckt define me med typ ett ord och så här såg den ut:

bimbo bitch blonde
cute funny happy
kind nice rolig!
sensitive sexy singer
superficial sweet talented


Bimbo, bitch och blonde toppade den .. Så folk tycker först och främst att jag är blåst..men inte bara blåst jag e bitchig oxå.. och ännu mer blåst ! Haha aja. de bjuder jag på..vet redan att jag kan vara bitchig och blond och bimbo ! MEn jag gör de me glimten i ögat ;)

Neh.. fram me en mindre avancerad version Facebook så man fattar lite mer och bort me alla ble:iga förfrågnignar man knappt fattar nåt av utan bara trycker okey för man inte orkar me riktigt..

Inga kommentarer: