tisdag 24 februari 2009

Totally Safe


BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

SKrev vääärldens längsta blogg för o vara mgi idag.. var riktigt på G! o så skulle ja kopiera för o ta i min andra blogg.. Hahhahah Och lyckades klicka bort hela skiten :(

Får ta en snabbsummering här:

Jag ska dricka kaffe skriva stooor inköpslista o massa bla bla bla

Jag var iväg me linnis till skolan.. Vårkänslor av promenaden.. bla bla bla på tal om vår.. Min bror hitta nyckelpiga på sin altan ! denii ! :D

JAg hade svårt o sova inatt var som en dvala. hamna framför repris på Bigbrother 2003 me massa sprättiga små saker som tyckte själv de var såååå coooola och snygga ! bla bla bla

Lite wow snack.. Raid ikväll på Naxx.. bla bla ba vill inte bla bla ba men måste bla bla bla... vill hellre plocka blommor o tjäna guld.. bla bla ba

Sen lite om stör mig på bittra små liv. bla bla blaaa.. Tänk positivt istället ! bla bla bla

om ni lägger till lite mellansnack o lite Anna kommentarer så e de ungefär de ja skrev.. haha

Aja.. Hopp o lek ! <3

Inga kommentarer: