fredag 27 februari 2009

WoW Golddigger ;)




Så har redan hunnit städa och vart i stan innan klockan 11 idag.. det var inte illa.. Fick suprisebesök av min fader och vi åkte med honom till Da big City Vbg ! :)

Spela lite WoW imorse och friade till Mr T .. Golddigger eller vad? SPontan fråga efter jag hörde hur rik han var =P Vet inte riktigt vad han svara haha =P MEn deklart han e ju så otroligt het så då förenar ja ju nytta med nöje ;) Så jag är nog en snäll golddigger.. och nog om wowsnack..

Ikväll åker mina små angels till sin pappa och ska vara där över helgen kommer bli superroligt för dom :) Själv ska jag bara ta de lugnt..spela wow och titta på film och synda lite patetiskt i min ensamhet då jag inte har orken att gå ut.. så bättre sällskap än lilla Sylvester (min Pc) och en xider :) *wiiiiee*

Än så länge har vi iaf klarat oss från magsjukan.. Linnéas kompis som var här fick de på natten sen 3efter hon vart hos oss. blev lite nervös för jag är så attans rädd för magsjuka.. o stackars de små mer då.. de e ju värre för Linnis t ex.. aja.. ja e klen OCh drama !

Neh.. nu ska ja dricka mer kaffe och göra lite annat..

Hopp och lek

Inga kommentarer: