tisdag 10 mars 2009

Bland kossorna


De här är Pip då.. så såg han ut.. Ada var inte lika färgrann.. hoppas ja inte mixtrat ihop de här.. Hanarna är de färgglada right?

Så har precis kommit hem nästan efter hämtat min dotter från Skolan.. De ringde o berätta att lillstrumpan har blitt sjuk ! :( så fick hämta henne o valla henne i slowmotion hemåt.. (attans kasst att vara utan körkort ibland)



Vi träffa på Pip (linnis döpte hanen) och Ada (jag döpte honan) som vi brukar stå och prata med varje dag när vi är på väg antingen till eller från skolan.. De e änder.. ankor? aja.. fjäderfän som bor på Ån här i frändefors.. jag e inte så bra på djurvärlden ibland.. lite läskiga fjäderfän.. Har fortfarande men efter blitt jagad av en vacker svan.. ja.. vacker.. men agressiv ! ! Och har verkligen styrka i deras små näbbar minsann! har inga krigsärr men minnen i mitt hjärta minsann!.. Btw Ada är en jättesöt.. and`? de måste vara and!



Tänkte ta och roa mig lite och spela WoW medan jag fortfarande har tillgång till datorn.. Elin är beroende av bloggar och att blogga.. och kan sitta hur länge som helst och läsa bloggar ! och göra bloggar.. aja.. ni got the picture? Och Amanda hon gillar mer att chatta hon.. Linnis är ju sjuk så hon föredrar att ligga under täcket framför Disneychannel just nu.





aja.. im off till WoW världen..





Hopp o lek!

Inga kommentarer: