lördag 14 mars 2009

Stay the night


Oj.. vem vinner ikväll på melodifestivalen e nog väldans svårt !! Alla e verkligen jättebra för en gångs skull.. förutom.. Damen Ugglas.. Snälla snääälla vinn inte *ber snällt*

Har redan hunnit vart i stan och handlat mat och vart o köpt lite bubbel som jag ska synda me ikväll. iaf ett glas OM Jag orkar får ja nog säga.. men bra o ha ifall att.: Tant som jag är går de här inte så bra.. jag gick upp kvart i sex imorse.. hmm undra om jag somnar ifrån melodifestivalen eller inte? Fast deklart.. har ju 3 små angels som gärna fotar till mig om jag skulle sluta min vackra gröna ögon minsanN! Hihi

Linnea toklängtar till kalaset.. hon har redan hunnit tjata 120033 gr om Vad är klockan? och När ska vi åka? och .. Vad är klockan.. och nämnde jag.. När ska vi åka?

neh.. nu e ja off.. slänger in nytt egofoto.. Gillar konstiga foton känner mig inte så fotogenisk tyvärr.. vill vara lookalike till mandy smith ! haha gorgeous <3

Inga kommentarer: